Adelaide Armah

تخرجت أديلايد أرما في أكاديمية Right to Dream وتدرس حاليًا في كلية بيتس بمنحة دراسية للطلاب الرياضيين بعد تخرجها من مدرسة ميلبروك في نيويورك.
كانت أديلايد جزءًا من الدفعة الأولى للأكاديمية التي ضمت ثماني طالبات عند تأسيس البرنامج الخاص بالفتيات في مايو 2013. تعد هي وزميلتها في ميلبروك سويباتو محمد أول خريجات برنامج الفتيات في الأكاديمية.

إلى جانب تطوير موهبتها الكروية والاهتمام بدراستها الجامعية، تعمل أديلايد على أن تكون قدوة ونموذجًا يحتذى به من قبل الطالبات الأخريات في الأكاديمية.
تملك أديلايد خططًا رائعة لمستقبلها حيث ترغب في دراسة القانون والعمل في المجال نفسه.

كانت أديلايد جزءًا من فريق فتيات Right to Dream الذي حقق لقب بطولة فريكشهاون في الدنمارك في إنجاز مذهل للفتيات في يوليو 2017 في الظهور الأول لهن بالبطولات الأوروبية.

Adelaide Armah

Adelaide Armah is a Right to Dream graduate who is currently studying at Bates College after completing Millbrook School in New York State, on a student-athlete scholarship.
Adelaide was part of the initial intake of eight female students who joined the Academy when the Right to Dream Girls’ Programme was established in May 2013. She and fellow Millbrook student Suwaibatu Mohammed, were the first to graduate from the girls' programme.
Alongside the development of her footballing talent and gaining a place at University, Adelaide is focused on ensuring that she provides an example for other Right to Dream female students to follow.
After school, she hopes to study law and pursue a legal career.In July 2017, Adelaide was part of the successful Right to Dream girls team that lifted the Cup No. 1 trophy in Frederikshavn, Denmark. An incredible achievement in the girls' first ever European tournament appearance.